خرید زعفران

خرید زعفران فله

خرید زعفران فله ای در مشهد

اگر به دنبال قیمت زعفران فله ای هستید؟ و می خواهید خرید عمده زعفران فله کنید. برای اطلاع از قیمت یک کیلو زعفران  با ما در ارتباط باشد و تماس بگیرید، اگر مشتاق مطلع شدن ازاحتمال افزایش قیمت زعفران هستید مقالات مارا حتما مطالعه کنید.

خرید زعفران کیلویی و فله ای (سرگل، نگین، دخترپیچ و ریشه زعفران)

اگرشما کافه یا رستوران یا آشپزخانه دارید خرید زعفران فله ای بهترین و به صرفته ترین نوع زعفران یرایتان می باشد. اگر در مشهد هستید و نمی دانید خرید عمده زعفران از کجا بخرید، کافیه کلیک کنید.

بسته بندی زعفران فرآیند گران قیمتی است به همین دلیل به صاحبان رستوران ها، کافه ها، شیرینی فروشی ها و … توصیه می کنیم زعفران کیلویی بخرند. زعفران را به تعداد زیاد و بدون بسته بندی بخرید. بنابراین هیچ هزینه اضافی برای بسته بندی ظروف پرداخت نمی کنید.

خرید زعفران مرغوب نیز توصیه می شود. زعفران مرغوب از نظر طعم، رنگ و ویژگی‌های بسیار شبیه به زعفران سرگل است، با این تفاوت که از زعفران سرگل شکسته‌تر و نرم‌تر است. از طرفی قیمت آن بسیار مناسب است.

از آنجایی که در مورد زعفران ممتاز احتمال تقلب بسیار زیاد است، توصیه می کنیم این نوع زعفران را فقط از منابع معتبر خریداری کنید.

ما در بازارزعفران برای افزایش اطمینان زعفران با گواهی آزمایشگاه برای شما ارسال می کنیم تا از اصالت و کیفیت آن مطمئن شوید.

زعفران ایران در بازارهای هدف مانند آمریکا به صورت عمده و کیلویی(فله ای) خرید و فروش می شود.

قیمت خرید زعفران کیلویی(فله)

 قیمت انواع زعفران

کیلویی

مثقالی

گرمی

قیمت زعفران سرگل اعلا

۱۰۵،۰۰۰،۰۰۰

۴۲۰،۰۰۰

۱۱۰،۰۰۰

قیمت زعفران نگین 

۹۸،۰۰۰،۰۰۰

۴۵۰،۰۰۰

۱۱۰،۰۰۰

قیمت زعفران نگین صادراتی

۱۰۸،۵۰۰،۰۰۰

۴۲۰،۰۰۰

۱۱۰،۰۰۰

برای دریافت بقیه قیمت امروز زعفران حتما کلیک کنید.

خرید انواع زعفران فله ای(کیلویی)

خرید زعفران فله ای مشهد

زعفران ظرفت در این زمینه خرید فروش و صادرات زعفران تلاش کرده است تا انواع زعفران را به صورت فله ای و عمده و جزئی و کیلویی از یک مثقال تا چند کیلوگرمی به صورت عمده و فله در اختیار مشتریان خود در سراسر ایران قرار دهد. زعفران بصوزت آنلاین از طریق سایت زعفران فروشی خرید کنید و همان روز در تهران یا مشهد یا تبریز یا کرج یا هرجایی در داخل ی خارج ایران آن را دریافت کنید.

خرید زعفران فله ای از کشاورز

خرید زعفران فله ای از کشاورز

برای خرید زعفران فله ای اصل سعی کنید که بطور مستقیم از کشاورز خریداری کنید زیرا که شرکت های زیادی وارد عرصه خرید و فروش زعفران فله ای شده اند.

برای خرید زعفران فله حتما باید به یسری از نکات توجه کنید:

وجود نخ های قرمز بلند در سکان به این معنی است که تمام سکان تقلبی است.

اگر رنگ زعفران بطور یکنواخت قرمز باشد، احتمال دارد که زعفران رنگ شده و تقلبی باشد

وجود خطوط زرد در داخل نخ زعفران: اگر بین نخ های زعفران خطوط زرد نارنجی مشاهده کردید، باید احتمال رنگ آمیزی زعفران را در نظر بگیرید و شاید هم اگر روی نخ های زیر آن رنگ شده باشد. احتمال تقلبی بودن زعفران فله ای است.

در خرید زعفران برای انواع مکان هایی که زعفران به صورت عمده مصرف می شود به نکاتی که در بالا ذکر شد توجه کنید.

جدا از موارد ذکر شده در خصوص کیفیت و ضد تقلبی بودن زعفران، در خرید عمده زعفران باید به قیمت آن نیز توجه کرد.

فروش زعفران عمده در مشهد

مزایای خرید زعفران فله ای از ظرفت:

  1. قیمت زعفران فله ای مناسب با خرید مستقیم از کشاورز: زعفران عمده با قیمت ارزان تری نسبت به زعفران بسته بندی شده به فروش می رسد زیرا هزینه بسته بندی و برچسب گذاری ندارد. این امر باعث می شود زعفران فله انتخابی ایده آل برای استفاده عمده و تجاری باشد. مجموعه ما در استان خراسان جنوبی، زعفران فله ای مرغوب را مستقیماً از کشاورز به دست شما می رساند.
  2. خرید زعفران بسته بندی شده: برای سهولت در خرید، زعفران را مطابق میل شما در وزن های مختلف یک گرمی و یک مثقالی و ۵گرمی و … و در بسته بندی های دلخواه شما بسته بندی می کنیم.
  3. امکان تامین طیف وسیعی از محصولات: یکی از مسائلی که می تواند برای خریداران بزرگ محصولات چالش هایی ایجاد کند، کار با بسیاری از تامین کنندگان مختلف است.
  4. کیفیت و تنوع: زعفران شل در انواع مختلفی از جمله ناگین، سرگل، پوشال و دوت موجود است.  بنابراین خریداران می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود نوع و کیفیت زعفران را انتخاب کنند.
  5. کاربرد زعفران فله ای: زعفران فله برای مصارف مختلفی از جمله پخت و پز، تهیه چای، داروها و لوازم آرایشی استفاده می شود. تطبیق پذیری استفاده از این محصول آن را به یک محصول تجاری جذاب برای فعالان عرصه های مختلف تبدیل کرده است.

زعفران فله ای و کیلویی به کدام کشورها صادر می شود؟

نتایج مطالعات انجام شده توسط برخی محققین نشان می دهد که در سال های اخیر، دوازده کشور از جمله آمریکا، فرانسه، ژاپن و عربستان سعودی از ۵۰ کشوری که به زعفران در بازارهای جهان نیاز دارند، تقاضای زیادی برای واردات داشته اند. زعفران ایرانی. این در حالی است که شش کشور امارات، اسپانیا، ایتالیا، عربستان سعودی، فرانسه و سوئد در حال ارائه درخواست واردات برای بازار زعفران ایران هستند. ۱۲ کشور در اسپانیا، محاسبه شاخص حداکثر ظرفیت صادراتی زعفران ایران نیز نشان می دهد

ایتالیا، آمریکا، سوئد، فرانسه، عربستان سعودی، سوئیس، ژاپن، تایلند، استرالیا، آرژانتین و آلمان بیشترین پتانسیل را برای واردات زعفران از ایران دارند. اگراز نحوه صادرات زعفران هیچ اطلاعی ندارید همین الان شروع کنید و می توانید مشاوره رایگان از کارشناسان ما دریافت کنید.

۹۵ درصد تولید زعفران ایران توسط مسئولان و روسای ادارات انجام شده است. بسته بندی ها باید به دنبال بازارهای هدف جدید برای عرضه این محصول صادراتی باشند. این سوال همچنان باقی است که کدام کشورها بازار هدف زعفران ایران هستند.

کلام آخر

خرید زعفران فله ای یا همون کیلویی بهترین گزینه برای خرید است چه برای مصارف خانگی، چه اگر صاحب مغازه یا رستوران هستید حتی اگر قصد صادرات زعفران به آلمان ویا هرجای ایران و اروپا دارید، زعفران فله ای را خریداری کنید و با بسته بندی مدنظر خود به هرجایی که دوست دارید ارسال کنید. و اگر بخواهید انواع بسته بندی زعفران را هم برایتان انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *