زعفران, قیمت زعفران

قیمت زعفران پوشال کیلویی در مشهد

ادویه زعفران (Saffron spice) یکی از ادویه های معروف و پرطرفدار جهانی است. رعفران توسط تاجران معروفی در بازار رضا مشهد معامله می شود. قیمت روز زعفران در مشهد را در لینک زیر می توانید ببینید. همانطور که قیمت روز زعفران لحظه به لحظه در حال تغییر و نوسان است. قیمت زعفران پوشال کیلویی هم از این امر مستثنا نیست. بنابراین در این مقاله قصد داریم قیمت روز زعفران پوشال کیلویی و معمولی و مثقالی در مشهد را بررسی کنیم.

قیمت امروز زعفران پوشال کیلویی چنده؟

همانطور که گفتیم ادویه زعفران یک ادویه بسیار گرانبها در سطح جهان است. ایران یکی از تولید کننده های برتر این ادویه باارزش می باشد. به طور قطع شما برای خرید و آشنایی با فروشنده نیاز دارید او را بشناسید. پس مقاله بزرگترین تاجر زعفران در ایران را به شما پیشنهاد می کنیم. تا برای آشنایی بیشتر با آقای قربانی یکی از تجار موفق بازار زعفران در مشهد و ایران آن را مطالعه کنید.

قیمت زعفران پوشال معمولی امروز

قیمت زعفران پوشال قلمدار

۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

۱۰۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

درباره زعفران پوشال چه می دانید؟

حالا که قیمت را با هم بررسی کردیم نوبت می رسد به معرفی زعفران پوشال، برای کسانی که آگاهی کمتری درباره زعفران دارند. زعفران انواع گوناگونی دارد که همگی از یک گیاه واحد با نام زعفران شناخته می شود. در این مقاله یک توضیح اجمالی درباره زعفران پوشالی داریم.

زعفران پوشالی به زعفران هایی گفته می شود که کلاله های قرمز آن به خامه یا سفیدی زعفران متصل باشد. درواقع زعفران پوشال زعفرانی است که شناسایی آن از تقلبی بسیار اسان است. بسیاری از افراد آن را زودتر تشخیص می دهند چون قرمزی زعفران چسبیده به خامه زعفران است.(اگر نمی دانید خامه زعفران چیست؟ بهتر است مقاله خامه زعفران را هم مطالعه کنید.) بهتر و آسانتر قابل شناسایی است.

به علاوه زعفران پوشال نسبت به سایر مدل ها، رنگ دهی بیشتری دارد، همچنین عطر بیشتری هم دارد که افراد بسیاری به این دلیل آن را خریداری می کنند. زعفران پوشال هم انواع مختلفی دارد. در ادامه مقاله انواع زعفران پوشال را با هم مرور می کنیم.

زعفران پوشال قلمدار: 

یکی از مرغوب ترین انواع زعفران، در بین زعفران های پوشالی است. همانطور که گفتیم در زعفران پوشال قرمزی زعفران و خامه زعفران باهم گرفته می شوند. در مدل زعفران پوشال قلمدار مقدار خامه زعفران کمتر است و کلاله قرمز آن درشت تر و قرمز تر است. زعفران پوشال قلمدار بسیار خوش عطر تر و خوشمزه تر می باشد و کیفیت بالاتری دارد.

زعفران پوشال معمولی:

این نوع زعفران پوشال نسبت به مدل قبلی کمی فرخوردگی بیشتری در بخش کلاله دارد و همچنین بخش خامه آن هم بیشتر است. همینطور قسمت کلاله آن از ضخامت معمولی تری برخوردار است در نتیجه قیمت کمتری دارد و کیفیت کمتری نسبت به زعفران پوشال قلمدار دارد.

ناگفته نماند فروشگاه زعفران قائنات در مشهد یک فروشنده عمده در مشهد است که زعفران پوشال کیلویی را در مشهد با قیمت مناسبی عرضه می کند.

 

زعفران پوشال در مشهد به صورت کیلویی و مثقالی بفروش می رسد. قیمت زعفران پوشال کیلویی در مشهد بسیار مناسب است.

حرف آخر

نتیجه چیری که می توانیم در پایان این بخش بگیریم بسیار مهم است.چون ما سعی داشتیم دانش خود را با شما درباره زعفران پوشال به اشترام بگذاریم.خوشحال می شویم در صورت مفید بودن برایمان نظرتان را بنویسد و برای ما ارسال کنید.

زعفران پوشال به زعفران پوشال معمولی و قلمدار تقسیم می شود. این نوع زعفران هم به صورت کیلویی و مثقالی فروخته می شود.در این مقاله قیمت زعفران پوشال کیلویی در مشهد گفته شد.

همانطور که دیدید، قیمت زعفران پوشال قلمدار کمی گران تر از قیمت زعفران پوشال معمولی است. دلیل آن هم کاملا مشخص است!! بخاطر کیفیت بهتر و عطر و طعم بهتر زعفران پوشال قلمدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *