زعفران, قیمت زعفران

قیمت هر مثقال زعفران مشهد امروز

زعفران یک نوع ادویه گرانبها می باشد که افراد زیادی تمایل دارند این ادویه گرابنها را به صورت مثقالی و کیلویی و حتی گرمی بخرند. نا گفته نماند زعفران کیلویی را بیشتر افرادی که فروشگاه دارند می خرند اما زعفران مثقالی و گرمی را مردم عادی،برای استفاده روزمره خود.

زعفران به صورت مثقالی و کیلویی و حتی فله ای در بازار رضا مشهد با قیمتروز زعفران در حال معامله و خرید و فروش است. بدنیست مطلب قیمت زعفران امروز مشهد را هم بخوانید.

قیمت هر مثقال زعفران چند تومان است؟

قیمت هر مثقال زعفران مشهد بین ۴۲۰ تا ۵۰۰ هزارتومان می باشد. تفاوت قیمت هم بخاطر درجه و نوع زعفران می باشد. علاوه بر نوع زعفران، نوع بسته بندی های زعفران هم در افزایش و کاهش زعفران تاثیر دارد.

قیمت هر مثقال زعفران مشهد چند است؟

زعفران مثقالی یا کیلویی؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که زعفران مثقالی بخرید یا کیلویی؟ کدام تازه تر است؟ پیشنهاد ما زعفران مثقالی برای عموم مردم عادی است که برای استفاده روزمره و آشپزی یا دمنوش از زعفران استفاده می کنند. زعفران کیلویی بیشتر برای کسانی که در کار خرید و فروش زعفران هستند خوب است، مثل فروشندگان زعفران که از عمده فروشی ها خرید می کنند.

زعفران مثقالی تازه تر است از این جهت که به محض تمام شدن می توانید بسته جدیدی را از فروشگاه بخرید. اما اگر زعفران کیلوییی بخرید و در منزل بخواهید آن را نگهداری کنید. کمی غیر منطقی و عجیب است از طرفی پس از مدتی عطر و طعم خود را از دست می دهد و مزه مانده می دهد. پس توصیه ما خرید زعفران مثقالی است.

همراهان محترم فروشگاه ظرفت می توانند در شبکه های اجتماعی ما عضو شوند و از آفر های ویژه ما با خبر شوند. ضمن اینکه در این شبکه ها اخرین اخبار فروشگاه قرار می گیرد می توانید از تخفیفات خاص و بسته بندی های جدید و محصولات جدید با خبر باشید و اولین نفر باشید که سفارش می دهد.

همچنین در این شبکه ها قیمت های لحظه ای زعفران کیلویی، قیمت هر مثقال زعفران مشهد و … درج می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *