خرید زعفران

خرید زعفران در اصفهان

خرید زعفران در اصفهان

ایا به دنیال خرید زعفران اصل در اصفهان هستید؟ ایا قیمت روز زعفران در اصفهان نمی دانید؟ قیمت یک مثقال زعفران در اصفهان چند است؟ نمایندگی زعفران اصفهان کجاست؟ در اصفهان از کجا  زعفران بخریم؟ در مشهد از کجا زعفران بخریم؟

واسطه های خرید و فروش زعفران در اصفهان و روش های بسته بندی و همچنین نوع بسته بندی زعفران تاثیر زیادی در قیمت زعفران می گذارد. قیمت زعفران در اصفهان مدام دارای نوسان است و قیمت ثابتی ندارد. جدول ارائه شده حاوی قیمت های تقریبی است و ممکن است تغییر کند. برای دریافت قیمت دقیق تر می توانید شماره خود را در فرم مربوطه ثبت کنید و یا با کارشناسان تماس (۰۹۱۵۵۱۹۹۳۰۳)بگیرید.

نمایندگی زعفران قائنات در اصفهان

بهترین مرکز خرید زعفران در اصفهان، بازار بزرگ اصفهان نزدیک میدان امام است که انواع زعفران را به صورت فله و بسته بندی عرضه می کند. اگرچه بیشتر ایرانیان زعفران را معمولاً از مشهد خریداری می‌کنند، اما مردم به دلیل عدم امکان سفر مکرر به مناطق تولید، به دنبال زعفران در شهرهای خود هستند.به همین خاطرمی توانید انواع زعفران از طریق سایت به صورت آنلاین در اصفهان از ما با قیمت خرید کشاورز خریداری کنید. در این بازار زعفران در وزن های مختلف به مشتریان عرضه می شود.

خرید زعفران اصل در اصفهان

یکی از روش هایی که واسطه گرهای سودجو از خرید و فروش زعفران دراصفهان انجام میدن زعفران پوشال به جای زعفران سوپر نگین می فروشند. برای جلوگیری از این کلاهبرداری، آشنایی با انواع زعفران و گیاه زعفران ضروری است، زیرا ممکن است برخی از گیاهان مرتبط با زعفران توسط فروشندگان مورد بهره برداری قرار گیرند.

قیمت یک مثقال زعفران در اصفهان

قیمت یک مثقال زعفران اصل در اصفهان بین ۴۲۰ هزار تومان تا ۴۷۰ هزار تومان متفاوت است که این تفاوت قیمت به خاطر نوع زعفران و کیفیت آن و همچنین نوع بسته بندی زعفران بستگی دارد.

برای مشاهده قیمت زعفران امروز کلیک کنید.

 قیمت انواع زعفران در اصفهان

کیلویی

مثقالی

گرمی

قیمت زعفران سرگل اعلا در اصفهان

۱۰۵،۰۰۰،۰۰۰

۴۲۰،۰۰۰

۱۱۰،۰۰۰

قیمت زعفران نگین در اصفهان

۹۸،۰۰۰،۰۰۰

۴۵۰،۰۰۰

۱۱۰،۰۰۰

قیمت زعفران نگین صادراتی در اصفهان

۱۰۸،۵۰۰،۰۰۰

۴۲۰،۰۰۰

۱۱۰،۰۰۰

زعفران اصفهان

زعفران اصفهان به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین زعفران‌های جهان شناخته می‌شود و به دلیل شرایط آب و هوایی و خاک مناسب در این منطقه کشت می‌شود. این ادویه اهمیت زیادی در اقتصاد محلی اصفهان دارد و کشاورزان و بازرگانان به تولید و فروش آن مشغولند. زعفران در تهیه غذاهای مختلف ایرانی نظیر برنج، بستنی و چای استفاده می‌شود و بازدید از اصفهان فرصتی برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ این ادویه ارزشمند است.

زعفران در اصفهان، یکی از گران‌ترین ادویه‌های جهان است که از قدیم الایام در ایران و سایر نقاط جهان اهمیت ویژه‌ای داشته است. این ادویه علاوه بر طعم دادن به غذاها، خاصیت درمانی دارد و از ۱۵۰ ماده مختلف از جمله کروسین و آنتی اکسیدان ها تشکیل شده است. زعفران گیاهی کوچک و چند ساله است که پیازهای آن گل‌های ارغوانی با کلاله قرمز سه شاخه تولید می‌کنند. این گیاه عمدتاً در استان خراسان ایران و همچنین جنوب اروپا می روید، اما ۹۵ درصد زعفران تولیدی جهان در ایران تولید و صادر می شود.

خرید زعفران اصل در اصفهان

یکی از روش هایی که واسطه گرهای سودجو از خرید و فروش زعفران دراصفهان انجام میدن زعفران پوشال به جای زعفران سوپر نگین می فروشند. برای جلوگیری از این کلاهبرداری، آشنایی با انواع زعفران و گیاه زعفران ضروری است، زیرا ممکن است برخی از گیاهان مرتبط با زعفران توسط فروشندگان مورد بهره برداری قرار گیرند.

خرید عمده زعفران در اصفهان

اگر مایل به خرید زعفران تازه و مرغوب در اصفهان هستید و از قیمت ها و نمایندگی های معتبر زعفران در قاینات جویا هستید،

فروشگاه اینترنتی ظرفت در اصفهان به کاربران امکان خرید زعفران را به راحتی و بدون مراجعه حضوری می دهد. این وب سایت این امکان را فراهم می کند تا برندهای مختلف زعفران را بررسی کرده و خرید را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر این، زعفران ظرفت قیمت های جذابی را به مشتریان به تمام مناطق ایران ارائه می دهد.

برای اینکه در قیمت زعفران امروز مشهد ۵% تخفیف بگیرید فرم زیر را تکمیل کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *