زعفران

بهترین زمان خرید زعفران

زعفران یک محصول گران قیمت است که به سرمایه ارزشمندی برای کشوری که توانایی تولید انبوه دارد می تواند تبدیل شود. این محصول ارزشمند باعث ارز اوری می شود. زعفران قائنات خراسان بهترین نوع زعفران در ایران است.

بهترین زمان خرید زعفران

سوالی که اکثر مشتریان می پرسند این است که بهترین زمان خرید زعفران چه زمانی از سال می باشد؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید چند مورد را مدنظر داشت تا به پاسخ خوب و مطمئن رسید. برای این که بهترین زمان خرید را پیدا کنیم یکی از مواردی که خیلی مهم است و باید حتما مدنظر داشته باشیم این است که باید از کیفیت محصول اطمینان کامل داشته باشیم. همچنین زمان برداشت زعفران هم روی آن اثر می گذارد.

معمولا از اواخر آبان ما تا اوایل دی ماه فصل برداشت زعفران از زمین های کشاورزی می باشد. بیشترین حجم برداشت زعفران در اذر ماه انجام می شود. بنابراین این بازه زمانی بهترین زمان خرید زعفران می باشد.

قیمت زعفران در فصل برداشت زعفران کاهش می باید و به تدریج با دور شدن از این بازه زمانی به تدریج شاهد افزایش قیمت زعفران خواهیم بود. فصل برداشت زعفران بهترین زمان خرید می باشد. زیرا در این فصل می توان زعفرانی تازه خریداری کرد.

کسانی که قصد زعفرانی تازه اما با قیمت خیلی مناسب و یا به اصطلاح ارزان قیمت دارند، توصیه می کنیم در فصل زمستان اقدام به خرید زعفران از مراکز خرید زعفران نمایند. بازار رضا مشهد که یک ورودی آن در فلکه آب و ورودی دیگر آن در میدان ۱۷شهریور قرار دارد، بزرگترین مرکز خرید و فروش زعفران در مشهد می باشد که شعبه اصلی فروش زعفران ما هم در این بازار واقع شده است. فصل زمستان و پایان فصل برداشت زعفران به دلیل انکه زعفران به بازار زیاد عرضه می شود و تولیدات وارد بازار می شود زعفران تازه فراوان است. بهترین تاریخ خرید زعفران می باشد.

بیشتر بخوانید : قیمت زعفران مشهد امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *