زعفران

چگونه رطوبت زعفران را بگیریم؟

اگر نگران زعفران هایی که به مدت طولان نگه داشته اید و حالا دچار نم زدگی شده است هستید. دیگر نگران نباشید. چون با کاغذ های جاذب رطوبت هستند به راحتی می توان این رطوبت را برطرف کرد. سیلیکاژل در بسته های کاغذی کوچکی در بازار موجود می باشد که می توانید آن را خریداری نمایید و دیگر این پرسش را چگونه طوبت زعفران را بگیریم ؟نپرسید و به آن خاتمه دهید.

شیوه های نگهداری زعفران

حتما شما هم دوست دارید زعفران را برای مدت طولانی نگهداری کنید. یا برایتان سخت است که زعفران را زود به زود از جای مطمئن خریداری کنید؟ اما برای اینکه زعفران را بتوانید به مدت طولانی نگهداری کنید باید درباره روش های نگهداری آن بدانید. همچنین می توانید از سایت ما زعفران تازه و با قیمتروز خرید نمایید و در اسرع وقت به دستتان می رسد و دیگر نگران این نباشید که زعفران مرغوب هست یا خیر؟ چون مجموعه ظرفت بسیار در این امر( کسب رضایت و اعتماد مشتریان) مصمم می باشد و به آن پایبند است. بنابراین گزینه مناسبی برای خرید زعفران تازه می باشد.کافی است پیج اینستاگرام زعفران ظرفت را دنبال کنید و از خبار زعفران هر روز مطلع شوید.

برای نگهدار زعفران بهتر است این محصول حساس و ارزشمند را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. زیرا اگر در محیط گرم آن را نگهداشت به مرور زمانن کیفیت خود را از دست می دهد.

نگهداری زعفران در ظروف شیشه ای و یا فلزی صورت گیرد خیلی بهتر است. توجه داشته باشید هیچگاه زعفران را در ظروف پلاستیکی قرار ندهید همچنین این مورد را هم در نظر بگیرید نور آفتاب به زعفران برخوردی نداشته باشد. چون باعث ایجاد بو و طعم نامناسبی خواهد شد.

بهتر است توجه داشته باشید که می توان زعفران را در فریزر هم نگهداری کرد اما در ظروف مناسب. پس برای اینکه زعفران را به خوبی نگهداری کنید در انتخاب ظروف دقت کنید. نکته ای که مهم است این است که چگونه رطوبت زعفران را بگیریم؟ بهتر است زعفران را همانند سایر مواد غذایی به مدت طولانی در یخچال و فریزر نگهداری نکنید. درست است که یخچال یک محیط تاریک و خنک دارد اما به مرور زمان باعث کم شدن کیفیت ماده غذایی می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *