زعفران

مشتریان زعفران چه کسانی هستند؟

مشتریان زعفران چه کسانی هستند؟ یا چه کشور هایی خریداران زعفران هستند؟ خریداران زعفران ایرانی چه کسانی هستند؟ به طور کلی می توان گفت مشتریان زعفران به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. دسته اول مشتریان کسانی اند که کیفیت محور هستند و دسته دیگر مشتریان کسانی اند که قیمت محور هستند. دسته اول که کیفیت برایشان مهم است و می توانند برای آن هزینه خوبی پرداخت کنند اکثرا از زعفران های مرغوب و برند شده استفاده می کنند. در مقابل این افراد گروه دوم هم برایشان قیمت محصول مهم تر است تا کیفیت. مغمولا این طور است که هرچه قیمت کمتر بهتر چه بسا کیفیت خوبی نداشته باشد آن محصول!!

خریداران زعفران ایرانی

خریداران زعفران ایرانی به جز خود ایرانی ها عمدتا کشورهای همسایه به خصوص کشورهای عربی می باشد. در سال های اخیر کشورهای فرانسه و برخی کشورهای اروپایی مثل آلمان هم به خریداران پروپاقرص زعفران ایرانی پیوسته اند. بیشتر بخوانید: می توانید مقاله صادرات به آلمان با مشاوره رایگان ما را مطالعه کنید.

همچین می توانید مقاله نحوه صادرات زعفران  را هم بخوانید.

صادرات زعفران به همه کشورها از طرق ما انجام می شود و شما با خیال راحت می توانید صادرات زعفرانتان را به ما بسپارید. فروشگاه ظرفت قائنات در زمینه صادرات زعفران به کشورهای اروپایی عربی و امریکایی و خاورمیانه بسیار با تجریه هستند. زیرا همانطور که می دانید ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه فروش و تولید و صادرات زعفران داریم و به آن مفتخریم که توانسته ایم در این مدرت اعتماد و رضایت مشتریانمان را جلب کنیم.

علاوه بر مشتریان خارجی و صادرات به خارج در ایران هم مشتریان فراوانی داریم که عمدتا خرده فروشان می باشد. به دلیل اینکه ما فروش عمده داریم. اما نگران نباشید فروش تکی هم داریم و می توانیم در تعداد کم هم به مشتریانی که مصارف خانگی دارند خدمت رسانی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *