خرید زعفران

خرید زعفران در کرمان | قیمت زعفران کرمان

اگر قصد خرید زعفران درکرمان را دارید و نمی توانید زمان بذارید و مشهد بروید. باید بهتون بگم که این فقط دغدغه شما نیس بلکه همه این دغدغه رو دارند که بتوانند خرید زعفران مشهد را در شهر خود و با کمترین زمان انجام بدهند از این رو چون ما تولید کننده یعنی زمین های کشاورزی داریم و در مرکز پخش زعفران در کرمان فعالیت می کنیم. 

خرید زعفران در کرمان

زعفران کرمان به دلیل مرغوبیت بالا شهرت و محبوبیت دارد و به کشورهای دیگر صادر می شود. که صادرات زعفران به آلمان از رایج ترین صادراتی است که اخیرا انجام دادیم. اما در خرید زعفران باکیفیت باید بسیار دقت کرد زیرا بسیاری از فروشندگان زعفران با کیفیت پایین تری را با قیمت کمتری نسبت به زعفران اصل عرضه می کنند.

در کرمان از کجا زعفران بخرم؟

یکی از دغدغه های کاربران امروزی این است که در کرمان از کجا زعفران بخرم؟ می توان گفت که در خیابان جمهوری و بلوار حمزه کرمان فروشگاه های زعفران زیادی وجود دارد که می توانید زعفران بخرید. اما برای خرید زعفران در کرمان باید به نکاتی توجه کرد. شما باید بتوانید زعفران اصل را از زعفران تقلبی تشخیص دهید. راحت ترین کار اینه که می تونید خرید زعفران را به تضمین قیمت و کیفیت به صورت آنلاین از ما خریداری کنید و در صورت نارضایتی هرینه پرداخت شده را به شما برمی گردانیم.

قیمت زعفران کرمان

در کل قیمت کیلویی زعفران کرمان بین ۶۵ میلیون تا ۱۲۰ میلیون متغیر است و همانطور که می دانیم قیمت زعفران به کیفیت آن بستگی دارد، قیمت مثقالی زعفران بین۴۲۰ هزار تومان تا ۴۷۰ هزار تومان است.

برای مشاهده قیمت زعفران امروز مشهد کلیک کنید.

 قیمت انواع زعفران در کرمان

کیلویی

مثقالی

گرمی

قیمت زعفران سرگل اعلا در کرمان

۱۰۵،۰۰۰،۰۰۰

۴۲۰،۰۰۰

۱۱۰،۰۰۰

قیمت زعفران نگین در کرمان

۹۸،۰۰۰،۰۰۰

۴۵۰،۰۰۰

۱۱۰،۰۰۰

قیمت زعفران نگین صادراتی در کرمان

۱۰۸،۵۰۰،۰۰۰

۴۲۰،۰۰۰

۱۱۰،۰۰۰

زعفران در کرمان

زعفران به خاطر این که به آب کمی نیاز داره و شرایط آب و هوایی مناسب، گزینه مناسبی برای کشاورزی در استان کرمان است. حدود ۸۰ درصد مناطق این استان برای تولید زعفران مناسب است وبه کشت زعفران به کشاورزان کمک می کند تا با مشکلات کم آبی مقابله کنند و درآمد و اشتغال بیشتری داشته باشند. زعفران کرمان به عنوان جایگزین مناسبی برای پسته که نیاز به آب بیشتری دارد مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است

هدف از کشت زعفران در استان کرمان ترویج این کشت با در نظر گرفتن مسائل کم آبی و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم و همچنین کسب درآمد ارزی و آشنایی با فرهنگ مصرف زعفران است. علاقه مندان می توانند برای اطلاع از روش های کاشت و اطلاع از قیمت زعفران و نمایندگی های فروش با فروشگاه زعفران ظرفت قائنات تماس بگیرند.

مرکز پخش خرید زعفران در کرمان

زعفران در ایران عمدتاً به نام خراسان شناخته می شود، زیرا استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی از بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان زعفران هستند. بسیاری از مسافران در سفر به مشهد زعفران خراسان را به عنوان سوغات می خرند. اما از آنجایی که امکان رفت و آمد مکرر به شهرهای تولیدکننده وجود ندارد، مردم به دنبال محصولات زعفران در بازارهای محلی شهر خود هستند.

بازار بزرگ کرمان یکی از بزرگترین مراکز فروش زعفران است که محصولات خود را به صورت عمده و بسته بندی در اوزان سنگین و گرم عرضه می کند. خریداران می توانند برای خرید زعفران با مشاوران مجرب تماس بگیرند

فروش زعفران در کرمان

برای خرید زعفران اصل و مرغوب توصیه می شود آن را مستقیما از تولید کننده یعنی کشاورزان خریداری نمایید. به عنوان یک تولید کننده زعفران در استان خراسان، فعالیت ما در زمینه توزیع و صادرات زعفران است. خرید مستقیم از کشاورز به کاهش هزینه ها و تضمین کیفیت زعفران کمک می کند، زیرا وجود واسطه ها و روش های بسته بندی می تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد.

کلام آخر

ما نمایندگی پحش زعفران در کرمان و دیگر استان های ایران از جمله مشهد، تهران، تبریز، اصفهان و… داریم و شما می توانید خرید زعفران در کرمان را با خیال راحت زعفران از فروشگاه زعفران ظرفت خریداری کنید، 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *